Identyfikacja wizualna

Na identyfikację wizualną składa się wiele elementów, między innymi:

identyfikacja_wizualna_LOGO

identyfikacja_logo

Logotyp, jako graficzna interpretacja nazwy firmy lub też samo logo, będące znakiem rozpoznawczym danej marki, to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, żyjących w świecie kultury ikonicznej, oczekujących krótkich, precyzyjnych, zwięzłych i atrakcyjnych przekazów. Powierzając projektowanie logo czykompleksową identyfikację wizualną naszej agencji brandingowej zyskują Państwo gwarancję niepowtarzalności i funkcjonalności, które bez wątpienia zostaną docenione przez szerokie grono klientów. Dzieląc się swoimi pomysłami, wiedzą z zakresu reklamy oraz doświadczeniem przygotujemy rozwiązania, które nie tylko podkreślą potencjał Państwa działalności, ale również pozwolą ją wyróżnić na tle konkurencji oraz uwidocznić Państwa markę na rynku.Tworząc logo zgodnie indywidualnymi oczekiwaniami naszych Klientów, zatroszczymy się zarówno o odpowiednio zaprojektowane elementy graficzne, dobór rodzaju fontu (szczególnie w przypadku logotypu) oraz starannie dobraną kolorystykę.

 

www_ant_2016_icon_GADZETY

 

 

 

www_ant_2016_identyfikacja_obrazek2Istotnym etapem tworzenia identyfikacji wizualnej jest ujednolicenie materiałów promocyjnych, wzorów dokumentów firmowych, gadżetów wykorzystywanych w codziennej pracy, a nawet wystroju wnętrza biura. Właśnie ze względu na konieczność podjęcia wszechstronnych działań warto zaufać ekspertom, którzy będą w stanie czuwać nad poprawnością wdrażanych zmian. Zarówno gotowe gadżety takie jak kubki, smycze, pamięci USB, jak i indywidualnie przygotowane i opracowane przedmioty powinny poprzez znakowanie, kolorystykę i charakter odnosić się do identyfikacji wizualnej. Decydując się na współpracę z naszą agencją brandingową mogą mieć Państwo całkowitą pewność, że zadbamy o atrakcyjny wygląd wszystkich realizacji i kompleksowe wdrożenie działań wizerunkowych.

 

www_ant_2016_icon_OPAKOWANIE

 

 

 

www_ant_2016_identyfikacja_obrazek3Elementem mającym największe znaczenie dla promocji marki są niepowtarzalne i unikatowe artykuły, gadżety i opakowania projektowane i tworzone na specjalne zamówienie, z myślą o Państwa klientach. Przygotowane projekty nawiązujące bezpośrednio do logo i oprawy wizualne w sposób szczególny pozwolą zapamiętać Państwa markę i utrwalić ją w świadomości odbiorców. Projektowanie opakowań oraz pozostałych artykułów promocyjnych to sposób na podkreślenie własnej odrębności. Zachęcamy, aby z niego skorzystać.

 
 

KIEDY I JAK?

By zrozumieć, jak ogromne znaczenie dla promocji marki ma dobrze zaplanowany i odpowiedzialnie przeprowadzony proces tworzenia identyfikacji wizualnej i dlaczego powinien być na stałe wpisany w strategię rozwoju przedsiębiorstwa, należy przede wszystkim podjąć próbę odpowiedzi na pytanie czym tak naprawdę, w praktyce, jest identyfikacja wizualna?
Najprostsza odpowiedź brzmi: to sposób, na trwałe zapisanie się marki w świadomości odbiorców. Są to więc zarówno starannie dobrane kolory tworzące kompozycję charakterystyczną dla danego brandu, logo, jak również sposoby jego przedstawiania.
O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ W DWÓCH, PROSTYCH PYTANIACH, CZYLI:
– Kiedy?
– Jak?

PO PIERWSZE: kiedy?

Dla wielu przedsiębiorców planujących założenie działalności, ogromnym wyzwaniem okazuje się dopełnienie wszelkich formalności. Działania wizerunkowe odkładają więc na drugi plan – niekiedy w ogóle o nich zapominając. To błąd, bo to właśnie działania wizerunkowe przyczyniają się do sukcesu, są sposobem na zaistnienie oraz wyróżnienie się na tle konkurencji Współpraca z kreatywnym zespołem naszej agencji brandingowej specjalizującym się w projektowaniu graficznym pozwoli Państwu przygotować się do dynamicznego wejścia na rynek. Ponadto mogą mieć Państwo całkowitą pewność, że przygotowane przez nas projekty pozwolą w sposób ciekawy, czytelny i jednocześnie zapadający w pamięć zaprezentować wartości realizowane przez firmę.
Identyfikacja wizualna to nie tylko doskonała propozycja na ‘START’. To również ciekawe rozwiązanie dla firm poszukujących sposobu na odświeżenie swojej działalności, zmianę dotychczasowych perspektyw oraz dotarcie do nowych grup odbiorców. Niejedna marka, po wielu latach działalności, zdecydowała się np. na zmianę logo. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: zmieniają się czasy, oczekiwania odbiorców, ich styl życia oraz estetyczne trendy obecne w naszej codzienności. Dawne projekty bardzo często okazują się niepraktyczne, nieczytelne i nieatrakcyjne dla konsumentów. Oczekują oni przede wszystkim prostego, czytelnego i charakterystycznego znaku. Projektowanie logo ma więc służyć tworzeniu takich rozwiązań. Jesteśmy w stanie przygotować dopasowane logo, jednocześnie uwzględniając i szanując wieloletnią tradycję danej marki.

PO DRUGIE: jak?

Odpowiedź na pytanie „JAK?” to również przedstawienie narzędzi odpowiedzialnych za budowanie strategii identyfikacji wizualnej. Wśród najważniejszych wymienić należy oczywiście logotyp. Jego projekt niesie ze sobą konieczność dopasowania do profilu działalności odpowiedniej kolorystyki, przedstawienia graficznego, kompozycji oraz wzorów podstawowych dokumentów i gadżetów wykorzystywanych przez firmę (z wykorzystaniem logo). Przyjrzyjmy się więc rozwiązaniom, które z perspektywy wieloletniego doświadczenia naszej agencji brandingowej okazują się najbardziej skuteczne w budowaniu pozytywnego i rozpoznawalnego wizerunku marki.

Projektowanie Logo

Logotyp, jako graficzna interpretacja nazwy firmy lub też samo logo, będące znakiem rozpoznawczym danej marki, to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, żyjących w świecie kultury ikonicznej, oczekujących krótkich, precyzyjnych, zwięzłych, atrakcyjnych i ciekawych przekazów.
Powierzając projektowanie logo naszej agencji brandingowej zyskują Państwo gwarancję niepowtarzalności – oryginalności, która bez wątpienia zostanie doceniona przez szerokie grono klientów. Dzieląc się swoimi pomysłami, wiedzą z zakresu reklamy oraz doświadczeniem będziemy w stanie przygotować rozwiązania, które nie tylko podkreślą potencjał Państwa działalności, ale również pozwolą ją wyróżnić na tle konkurencji. Wykorzystując nasze propozycje pozostaną Państwo widoczną marką na rynku (zadbamy o odpowiednią identyfikację wizualną).
Tworząc logo zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klienta, zatroszczymy się zarówno o odpowiednią grafikę, rodzaj fontu (szczególnie w przypadku logotypu), starannie dobraną kolorystykę oraz kompozycje graficzne, które wzbogacać będą nie tylko szyldy, ale również pozostałe materiały promocyjne. Oferujemy kompleksowe projektowanie graficzne.

Gadżety – artykuły codziennego użytku

Istotnym etapem tworzenia identyfikacji wizualnej jest ujednolicenie materiałów promocyjnych, wzorów dokumentów firmowych, gadżetów wykorzystywanych w codziennej pracy, a nawet – wystroju wnętrz biura. Właśnie ze względu na konieczność podjęcia wszechstronnych działań warto zaufać ekspertom, którzy będą w stanie czuwać nad poprawnością wdrażanych zmian. Zarówno projekty kubków, smyczy, nośników pamięci USB, jak i innych artykułów powinny odnosić się do projektu logo – wykorzystywać jego motyw, kolorystykę, kompozycję etc. Również wzory dokumentów – wewnątrzfirmowych oraz zewnętrznych, dostarczanych klientom – powinny zostać ujednolicone. Decydując się na współpracę z naszą agencją brandingową mogą mieć Państwo całkowitą pewność, że zadbamy o atrakcyjny wygląd wszystkich realizacji. Pomożemy również odnaleźć ciekawe i bardzo praktyczne przestrzenie pozwalające na wdrożenie działań wizerunkowych.

Projektowanie opakowań

Ostatnim elementem będącym zarazem odpowiedzią na postawione pytanie, są przykłady identyfikacji wizualnej mające największe znaczenie dla promocji marki. Są to bowiem artykuły i gadżety, które przygotowujemy z myślą o Państwa klientach. Mowa tutaj oczywiście o opakowaniach projektowanych i tworzonych na specjalne zamówienie, materiałach promocyjnych, takich jak foldery ofertowe, katalogi, teczki reklamowe etc. Przygotowane uprzednio projekty, nawiązujące bezpośrednio do logo i logotypu, jesteśmy w stanie nanieść niemal na każdy z wymienionych artykułów. Mamy pełne przekonanie, że dzięki temu będą Państwo mogli oddać w ręce swoich Klientów niezwykle ciekawe i przyciągające uwagę opakowania, jak również artykuły (np. wizytówki, teczki ofertowe etc.), które w sposób szczególny pozwolą zapamiętać Państwa markę. Projektowanie opakowań oraz pozostałych artykułów promocyjnych to sposób na podkreślenie własnej odrębności. Zachęcamy, aby z niego skorzystać!

info
Studio Ant sp. z o.o. ::
25-018 Kielce, ul. Żytnia 24/2 (woj. świętokrzyskie) ::
tel. 535 597 331 :: e-mail: info@studioant.pl