Projektowanie logo

Znaczenie logo

Dla wielu przedsiębiorców logo ma przede wszystkim znaczenie marketingowe. I chociaż wiele w tym prawdy, to jednak praktyka pokazuje, że skupienie się na aspekcie reklamowym okazuje się niewystarczające. Istotny jest również bagaż informacyjny, czyli to wszystko, co poprzez zwięzły, atrakcyjny i oryginalny komunikat graficzny pragniemy przekazać odbiorcy.
To niezwykle trudne, wymagające wyjątkowych pokładów pomysłowości oraz umiejętności odnajdywania zupełnie nowych sposobów tworzenia komunikatów wizerunkowych wyzwanie. Każdy przedsiębiorca powinien bowiem podjąć trud odpowiedzi na pytanie: jak w możliwie najprostszych kształtach i ciekawie skomponowanych kolorach przedstawić wartości, idee oraz najważniejsze postulaty realizowane przez firmę? Udzielonej odpowiedzi musi również towarzyszyć oryginalny sposób nawiązania przedstawienia graficznego do profilu prowadzonej działalności.

Etapy powstawania logo

www_ant_2016_grafa_logo_transparent

Doskonale opracowany model współpracy

Naszym celem jest nie tylko przygotowanie czytelnego, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę logo, ale również dostosowanie go do Państwa oczekiwań. Dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań,

by opracować taki model współpracy, który pozwoli nam na jak najefektywniejsze działania.

Model ten opiera się na kilku podstawowych filarach:

Decyzja na lata

Dlaczego zachęcamy Państwa do skorzystania ze wsparcia i pomysłów zespołu naszej agencji brandingowej? Ponieważ wybór konkretnego logo/logotypu to decyzja, którą podejmuje się na lata działalności. Ponadto ma ona swoje konsekwencje w konkretnych działaniach wizerunkowych, mianowicie widoczna jest we wzorach przygotowywanych dokumentów, na wizytówkach, materiałach promocyjnych, stronie internetowej, plakatach, gadżetach reklamowych etc. Raz wybrane logo nie powinno być często zmieniane – konsumenci szanują marki z wieloletnią tradycją.

Projektowanie logo musi więc przynieść rezultat, który jest nie tylko ciekawy, ale i ponadczasowy – na tyle elastyczny i uniwersalny, by sprostał kulturowym zmianom, które są jeszcze przed nami.

Studio Ant sp. z o.o. ::
25-018 Kielce, ul. Żytnia 24/2 (woj. świętokrzyskie) ::
tel. 535 597 331 :: e-mail: info@studioant.pl