Projektowanie opakowań

Nikt z nas nie lubi kupować przysłowiowego kota w worku. Od producentów oczekujemy przede wszystkim jak najdokładniejszej prezentacji produktu, która pozwoli nam zapoznać się z ofertą. Jednak to nie wszystko. Coraz częściej kupujemy odpowiedzialnie – świadomość konsumentów stale rośnie. Rosną także ich wymagania dotyczące jakości produktów wprowadzanych na rynek. Warto więc pamiętać o tym, że aby mierzyć się z konkurencją oraz wyróżnić swoją ofertę na sklepowych regałach lub w internetowych katalogach – niezbędna jest odpowiednia prezentacja. Nie wszystkie produkty i artykuły możemy pozbawić ich opakowania. Nie wylejemy przecież perfum, nie rozsypiemy kawy, ani też nie wyłożymy na półkach kremu nawilżającego. Takie artykuły wymagają przygotowanego z myślą o nich i doskonale zaprojektowanego opakowania. I właśnie w projektowaniu opakowań specjalizuje się nasza agencja brandingowa. Jak się bowiem okazuje – projektowanie opakowań jest nie lada wyzwaniem. Wymaga otwartości na różne inspiracje, jak również umiejętności trafnego odczytania oczekiwań klientów, którym dedykowany jest dany produkt.

Opakowanie powinno poza walorami estetycznymi oraz przekazem informacyjnym spełniać wszelkie wymagania funkcjonalne – o to także zadbamy.

Etapy pracy nad opakowaniem:

www_ant_2016_grafa_opakowanie_transparent

Współpracując z naszym zespołem mogą Państwo liczyć na kompleksowe działania, które obejmą:

 

W ramach SZCZEGÓŁOWEJ ANALIZY PRODUKTU zwracamy uwagę przede wszystkim na warunki, w których dany artykuł powinien być przechowywany. Inne kryteria dotyczą artykułów spożywczych, inne kosmetyków, inne zaś drobnego sprzętu elektronicznego. Jako doświadczona agencja brandingowa zawsze dbamy o to, by ciekawa, czasami nawet zaskakująca realizacja była również odpowiedzią na uwarunkowania danego produktu.

ANALIZA KONKURENCJI pozwala nam natomiast na przygotowanie projektu opakowania, który będzie się wyróżniał na sklepowych półkach. Realizowane przez naszych kreatywnych ekspertów projektowanie graficzne służy zarówno wzbogaceniu opakowania motywami brandowymi, jak i podkreśleniu wyjątkowości samego produktu. Czy sama forma opakowania będzie intrygowała, wprowadzała nutkę tajemniczości i niedopowiedzenia rozbudzającego ciekawość, czy też zaskoczy swoją bezpośredniością i tym właśnie przekona do siebie? Wszystko zależy od rodzaju produktu oraz oczekiwań naszych klientów.

Finalizacją współpracy PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO OPAKOWANIA, jest ostateczne przygotowanie, zaakceptowanej przez klienta propozycji, przygotowanie do druku oraz produkcja przez wszystkie etapy. Zadbamy o to, by ich niepowtarzalność pomogła w identyfikacji wizualnej oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki – tak wśród stałych, jak i nowych konsumentów.
Nie obawiamy się żadnych wyzwań – z przyjemnością podejmiemy się realizacji nawet najbardziej awangardowych zleceń.

Studio Ant sp. z o.o. ::
25-018 Kielce, ul. Żytnia 24/2 (woj. świętokrzyskie) ::
tel. 535 597 331 :: e-mail: info@studioant.pl